menuordersearch
ishp.ir

موتور ساید آلتای مدل 500k AC


موتور ساید آلتای مدل 500k AC
(0)
(0)
ALTAI 500K AC
وضعيت کالا : تماس بگیرید
مدل کالا
ALTAI 500K AC
گارانتي کالا:
18 ماه گارانتی
تعداد
+
_
عدد
قيمت کالا
0 تومان
موتور ساید آلتای مدل 500k AC
 موتور ساید آلتای 500k ac
تصاوير
بيشتر
نقدو بررسی

     

موتور ساید آلتای 300 کیلو

موتور ساید آلتای 500 کیلو

موتور ساید آلتای AC یکی از مهم ترین اجزای کرکره برقی به شمار می‌رود که باعث به حرکت درآمدن کرکره برقی می‌شود و البته از سویی عملکرد سطح بالای آن را تضمین می‌کند. گفتنی است که موتور ساید آلتای در کنار تیغه ها و شفت ها قرار می‌گیرد و به وسیله ی زنجیر ها و چرخ دنده ها باعث به حرکت درآوردن تیغه ها می‌شود. حال در این مقاله قصد داریم به بررسی موتور سایدآلتایAC از لحاظ فنی بپردازیم و با این محصول بیش از پیش آشنا شویم.

                   

واتس اپ

مشخصات فنی موتور ساید آلتای ALTAI

 

موتور ساید آلتای با توجه به نیاز مشتریان و البته در جهت جا نماندن از تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید شده است و از همین سو در انواع مختلف در بازار موجود است که البته می‌توان موارد زیر را جزو موتور های سایدی در نظر گرفت که با مکانیزم AC کار می‌کنند:

موتور ساید آلتای  300 کیلوگرمی AC
موتور ساید آلتای  500 کیلوگرمی AC

  • امکان باز و بسته کردن درب توسط زنجیر در مواقع قطع برق
  • کارکرد بسیار روان و بیصدا
  • امکان استفاده از 100 ریموت
  • 18 ماه گارانتی اورال در

بد نیست که به این موضوع نیز اشاره کنیم که این موتور های ساید به پر قدرت بودن و عملکرد بی سر و صدا و البته بی دردسر معروف هستند و همین امر در کنار کم هزینه بودن‌ آنها توانسته تا محصولی محبوب از‌ آنها در مقابل کاربران مصرف کننده ارایه دهد

گارانتی و خدمات محولات آلتای

موتور ساید آلتای دارای کارت گارانتی با هولگرام اصلی است که محصولات خود را تا یک سال (12 ماه) گارانتی کرده و تا 10 سال خدمات و پشتیبانی مینماید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نصب و یا اشکال فنی میتوانید با استفاده از کارت گارانتی تنها با یک تماس از خدمات شرکت آلتای در محل استفاده نمایید. شماره سریال موجود در کارت گارانتی بیانگر شماره مشتری بوده و از آن طریق میتوانید با سامانه خدمات پس ار فروش ارتباط داشته باشد.

 

 برای دریافت مشاوره رایگان جهت خرید و نصب درب اتوماتیک با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید :


                   
کارشناسان ما به صورت همه روزه از ساعت 8صبح تا 9 شب آماده ارائه مشاوره رایگان به صورت حضوری و یا تلفنی در خدمت شما عزیزان گرامی می‌باشند.

شماره تماس های ایمن سازان هوشمند پارس

شرکت ایمن سازان هوشمند پارس با کادر اجرایی متخصص و مجرب که در اختیار دارد با اطمینان از‌ آنها یک سیستم کامل و حرفه ای را با پشتیبانی عالی در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.




تکنسین شرکت ایمن سازان هوشمند پارس در هر ساعت از شبانه روز و در اولین زماندر خدمت شما عزیزان گرامی است تا گسترده ترین خدمات پس از فروش را در اختیار شما قرار دهد.

 

 

 

اینستاگرام ایمن سازان هومند پارس



       

نمودار تغيير قيمت
فروشگاه ما
دیروز برای تجربه و امروز تدبیری برای فرداست گذشتگان راه بسیار پیموده اند و تجربه گذشتگان یادگار عظیم صنعت امروز ماست و امروز با لطف منان با همت و تلاش طراحان برگزیده خلاق و به کار گیری توان و تجربه های افزون شده بر یادگار دیرینیان توانسته ایم بر کیفیت این صنعت بیفزاییم، پس در این راه مارا یاری دهید تا با شما هر روز پله های موفقیت را طی کنیم و آرزوی فردایی بهتر برای
دفتر مرکزی
شیراز- خیابان شهدای اصناف1-کوچه 5-پلاک 10

تلفن های تماس

09023290012
09173290012
07191300680
info @ishp.ir
خدا بیامرزتش