menuordersearch
ishp.ir

جک درب اتوماتیک

جستجو
(0)
(0)
جک درب اتوماتیک

جک درب پارکینگی

درب برقی شیراز# جک درب پارکینگی شیراز# درب برقی شیراز# فروش و نصب درب برقی  


جک درب پارکینگی ایرانی# جک برقی ایرانی# فروش و نصب جک برقی ایرانی# جک پارکینگی ایتالیایی# جک درب برقی ایتالیایی# فروش و نصب جک ایتالیایی در شیراز# جک ایتالیایی شیراز


 

 برندهای ایرانی جک درب پارکینگی

جک درب برقی پویادر شیراز# جک پارکینگی پویادر شیراز# جک پویادر شیراز# پویادر شیراز# فروش و نصب جک پویادر شیرازجک درب برقی سیماران شیراز# جک درب پارکینگی سیماران شیراز# جک سیماران شیراز# فروش و نصب جک سیماران شیرازجک درب اتوماتیک ALDO# جک درب پارکینگی ALDO# جک اتوماتیک ALDO # جک درب برقی ALDO # ALDO شیرازجک درب برقی ویرا شیراز# جک پارکینگی ویرازVIRA# جک ویرا VIRA # فروش و نصب جک ویرا VIRA شیراز

 

 برندهای خارجی جک درب پارکینگی

جک درب پارکینگی ایتالیایی V2 # جک درب برقی V2 # درب برقی V2 # فروش و نصب جک V2 شیرازجک درب برقی PROTECO شیراز# درب برقی PROTECO شیراز# PROTECO # فروش و نصب جک PROTECO شیرازجک درب برقی BFT شیراز$ BFT شیراز#جک درب پارکینگی BFT# فروش و نصب جک BFT شیرازجک درب برقی NICE شیراز# نایس NICE شیراز# درب برقی NICE شیراز # فروش و نصب جک NICE شیرازجک درب برقی بلانکو BLANCO شیراز# درب برقی بلانکو BLANCO شیراز$ بلانکو شیراز# فروش و نصب جک بلانکو BLANCO شیرازحک درب برقی MPC شیراز# جک درب پارکینگی MPC شیراز# درب برقی MPC شیراز# فروش و نصب جک MPC شیرازجک درب برقی فک FAAC در شیراز# جک فک FAAC شیراز# درب برقی FAAC شیراز# فروش و نصب جک فک FAAC شیراز

 

اطلاعات بیشتر جک پارکینگی

جک پارکینگی اتوماتیک دستگاهی مکانیکی است که بر روی درب های لولایی نصب می‌شود و این امکان را ایجاد می‌کند تا افراد بتوانند با استفاده از ریموت کنترل درب را باز و بسته نمایند.جک بازویی معمولاً روی درب پارکینگ ها و درب حیات و یا درب ویلا نصب می‌شوند. از این رو ساکنان آن ساختمان در زمان تردد با وسیله ی نقلیه نیازی به پیاده شدن از خودرونداشته و توسط ریموت کنترل (یا همان کنترل از راه دور) درب پارکینگ را باز می‌نمایند.

بنابراین اتوماسیون درب پارکینگ ها و حیات منازل و ویلاها مزایای زیر را به دنبال خواهد داشت. افزایش رفاه و آسایش به ویژه در روزهای سرد و یا بارانی عدم نیاز به ترک خودرو هنگام ورود و خروج که موجب راحتی افراد ساختمان می‌گردد. پیش گیری از باز ماندن درب حیات یا پارکینگ با تنظیم زمان بسته شدن خودکار درب. گفتنی است که برای اتوماسیون درب پارکینگ به نوسازی و یا بازسازی درب پارکینگ نیازی نخواهید داشت و در صورت میزان بودن و روان بودن درب های قدیمی امکان نصب جک بر روی آن ‌ها وجود دارد.

فروش و تعمیر و نصب درب های اتوماتیک در شیراز و جن.ب کشور

شرکت ایمن سازان هوشمند پارس به عنوان یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات درب های اتوماتیک درجنوب کشور، در آبان ماه سال 1390 تاسیس شد.
این شرکت از جک های ایرانی(سیماران-میلان-پویادر-و....)و جک های خارجی(V2-BFT-NICE-BARZANTEو...) استفاده می‌برد.

برای دریافت مشاوره رایگان جهت خرید و نصب درب برقی با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید:


                   
کارشناسان ما به صورت همه روزه از ساعت 8صبح تا 9 شب آماده ارائه مشاوره رایگان به صورت حضوری و یا تلفنی در خدمت شما عزیزان گرامی می‌باشند.

 

شرکت ایمن سازان هوشمند پارس با کادر اجرایی متخصص و مجرب که در اختیار دارد با اطمینان از‌ آنها یک سیستم کامل و حرفه ای را با پشتیبانی عالی در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.

 




تکنسین شرکت ایمن سازان هوشمند پارس در هر ساعت از شبانه روز و در اولین زمان در خدمت شما عزیزان گرامی است تا گسترده ترین خدمات پس از فروش را در اختیار شما قرار دهد.

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خط مشی ایمن سازان هوشمند پارس

کیفیت:  ارائه خدمات و محصولات با بالاترین کیفیت اصلی ترین خط مشی ایمن سازان هوشمند پارس است. با توجه به نگاه بلند مدت مدیران این شرکت به موفقیت تنها راه رسیدن به اهداف شرکت جلب رضایت مشتریان از طریق ارائه خدمات و محصولات با کیفیت است.

تناسب کیفیت و قیمت:  طبیعتا ارائه خدمات با کیفیت برای مشتریان پر هزینه خواهد بود، با این حال تلاش آسان تجارت بر آن است تا این کیفیت خدمات از رقابتی بودن هزینه ها آنها نکاهد و امکان عرضه محصولات و خدمات با کیفیت برای تمامی مشتریان مهیا باشد


افزایش اطلاعات و به روز بودن:  عرضه سیستم های امنیتی، یک عرصه به سرعت در حال پیشرفت است. مسلما فعالیت در این زمینه نیاز به، به روزرسانی دائم اطلاعات و آموزش همیشگی نیرو انسانی دارد.

شفاف سازی مالی:  شفاف سازی مالی یکی از مهمترین روشهای جلب رضایت و اعتماد مشتریان است. ایمن سازان هوشمند پارس از طریق استفاده از محصولات با برندهای مشخص و ارائه لیست قیمت محصولات به تمامی مشتریان به آنها کمک می‌کند تا به راحتی و با اطمینان این شرکت را به عنوان مجری سیستم های خود انتخاب کنند.

.https://ishp.ir/uploadfile/file_portal/site_3555_web/file_portal_end/جک-درب-اتوماتیک/صفحه-اصلی-جک/خط-مشی.jpg

فروشگاه ما
دیروز برای تجربه و امروز تدبیری برای فرداست گذشتگان راه بسیار پیموده اند و تجربه گذشتگان یادگار عظیم صنعت امروز ماست و امروز با لطف منان با همت و تلاش طراحان برگزیده خلاق و به کار گیری توان و تجربه های افزون شده بر یادگار دیرینیان توانسته ایم بر کیفیت این صنعت بیفزاییم، پس در این راه مارا یاری دهید تا با شما هر روز پله های موفقیت را طی کنیم و آرزوی فردایی بهتر برای
دفتر مرکزی
شیراز- خیابان شهدای اصناف1-کوچه 5-پلاک 10

تلفن های تماس

09023290012
09173290012
07191300680
info @ishp.ir
خدا بیامرزتش